Keçiören'e bağlı Etlik Yayla Mahallesi'nde sakinlerinin yaşadığı 'iletişim eziyeti', SABAH Ankara'nın 25 Haziran'da gündeme getirdiği "Bu mahallede iletişim yok" başlıklı haberinin ardından çözüme kavuşacak. İnternet ve telefon bağlantısı olmadığı için 1 yıldır iletişim kuramayan vatandaşların sorunuyla ilgilenen Türk Telekom, titizlikle inceleme başlatıldığını bildirdi.
"İDİA DOĞRU DEĞİL"
Yayla Mahallesi sakinlerinin Türk Telekom ile fiber optik bağlantısı için görüştüklerinde "Siz bir firma bulup kazdırın, biz gelip döşeriz" iddiasının doğru olmadığını ifade eden şirket yetkilileri, "Bu süreçte gerek kazı işlemleri gerekse hat döşeme işlemleri bizzat şirketimiz tarafından yapılıyor" dedi. Yetkililer, çalışmalar kapsamında sabit telefon ve internet hizmetini,kullanıma sunmak için gerekli hat döşeme ve kazı çalışmalarını belediyeden aldıkları izinler doğrultusunda yürüttüklerini kaydetti.
BU AY BİTECEK
Müşteri
odaklı yaklaşımı ilke edindiklerini ve tüm faaliyetlerini bu doğrultuda sürdürdüklerini belirten Türk Telekom yetkilileri, müşterilerinden gelen her türlü geri bildirimi hassasiyetle değerlendirdiklerini söyledi. Yetkililer, Yayla Mahallesi'nde başlattıkları çalışmaları da temmuz ayı sonuna kadar tamamlamayı hedeflediklerini açıkladı.