YENİMAHALLELİLERİN en iyi şekilde hizmet alması ve karşılaştıkları sorunlara anında çözüm bulunması amacıyla 2012 yılında faaliyete geçen "Çağrı Merkezi" 1 milyonun üzerinde çağrıyı sonuca ulaştırdı. 6 yıldır hizmet veren çağrı merkezi, her işlemi mutlaka sonuçlandırıyor. Süreli işlemlerde vatandaşları arayıp bilgi veren çağrı merkezi çalışanları, 12 kişilik ekiple 7 gün 24 saat kesintisiz çalışıyor. Kurulduğu günden bu yana 1 milyondan fazla ilçe sakini, Çağrı Merkezi aracılığı ile belediye hizmetleri hakkında bilgi aldı, borç bilgilerini sorguladı, ödemelerini ne zaman ve nerede yapacaklarını öğrendi ve evraklarını takip etti. Tüm çağrıların tek elde toplandığı merkezde, çağrıların elektronik ortamda izlenmesi sağlanıyor. Günde ortalama 400 çağrının geldiği merkezde, hızlı çözüm üretme, sorunun giderilmesi ve vatandaşa gerekli durumlarda ulaşarak cevapların iletildiği sistemle vatandaş memnuniyetinin ölçümü de yapılabiliyor.