Monocle dergisinin ekim sayısında yer alan 'Stil rehberi' adlı bölümde, Beymen de yerini buldu. Bir sayfada tanıtılan Beymen, 'Kürasyonun Önemi' başlığıyla yorumlandı. Beymen'den 'Türkiye'ye lüks ve çok markalı perakendeciliği' tanıtan marka olarak bahseden dergi, markanın başarısını Türkiye'nin demografik yapısına; 77 milyonluk nüfusuna bağlıyor.
Monocle, Türkiye'nin 28 olan yaş ortalamasına da dikkat çekiyor. Beymen'in CEO'su Elif Çapçı da, "Genç nüfusu göz önünde bulundurursak, hâlâ ciddi bir büyüme potansiyelimiz var," diyerek dergiyi doğruluyor.
Monocle, büyük bir genişlemeden sonra gelen krizin, Beymen'i de etkilediğini ama Türk perakende sektörünün toparlandığını ve Beymen'in kriz önceki rakamlara geri döndüğünün altını çiziyor.
Monocle, Beymen'i rakiplerinden ayıran noktanın, mağazaları lüks buluşma noktalarına çeviren bir atmosfere sahip olduğunu yazıyor. Lüks perakende deneyimini kuaför, hediye danışmanlığı ve kafelerle destekleyen Beymen için Çapçı ise şu yorumu yapıyor: "Yerleştirme ve düzenleme de çok önemli. Beymen'in başarısının bir sebebi de tüm mağazaların ruhlarının ve marka yerleştirmelerinin birbirinden farklı olması..."
İNTERNETTEN SATIŞA BAŞLIYOR
Beymen'deki bazı yeniliklerden de haber veriyor,
Monocle. Yakın zamandan hizmete başlayacak ve internetten satışa imkan sağlayacak olan yeni sitesi, 2011 yılında piyasaya çıkması beklenen çocuk koleksiyonu, bünyesine alacağı organik Türk kozmetik markası Rare Blossom, bu yeniliklerden bazıları.