Giriş Tarihi: 15.03.2014

Lüksün yeni temsilcisi Çin'den çıktı

Parıltılı kıyafetleri ve sınırsız harcamalarıyla dikkat çeken Çinli işadamı Stephen Hung, ultra lüksün yeni temsilcisi. Hung'ın Versailles Sarayı'ndan etkilendiği lüks otelinin bir gecelik fiyatı 600 bin dolar

Çinli Stephen Hung 55 yaşında bir bankacı ve işadamı. Onu diğer iş adamlarından ayıran özelliği sadece kırmızı saçları ve gösterişli kıyafetleri değil, lüks temsilcisi olarak anılması. Hung rüya modellerden (dream model) Deborah Valdez ile evli. Hong Kong'daki modern bir sarayda yaşayan çiftin Sean ve Ivan adlarında iki oğulları var. Dünya basını onların zenginliklerine 'saf zenginlik' diyor. Hung ailesi dostlarını 'satın alma arkadaşı' olarak nitelendiriyor. Çünkü onlar için alışveriş yapmak harika bir etkinlik. Lüks temsilcisi Hung'ın pırlantalarla işlenmiş toplam dokuz otomobili var. Hung'ın bütün aksesuvarları elmas ve altından. Parlak yeşil Christian Louboutin makosenleriyle o her zaman ışıl ışıl parıldıyor ve parmağındaki 23 karatlık elmas yüzük için "Buna satın almak denemez, deneyim yaşamak demek daha doğru olur. Tabii 10 milyon dolarlık bir deneyim" diyor. Graff Diamonds, en iyi müşterisi Hung için onlarca özel tasarım yapıyor. Hung'ın en son aldığı ürün, içinde elmaslarla işlenmiş bir fotoğrafı olan saat.
ÇİN'DE FRANSIZ SARAYI
Tarihi Fransız sarayı Versailles, 17. yüzyılda yapılmasına rağmen günümüzde hâlâ lüks ve ihtişamın sembolü olarak görülüyor. 14. Louis döneminde yapılan saray, Fransız hükümdarlarını sanat ve lüksle buluşturan bir mekandı. Bu eşsiz sarayda opera salonu, devasa bir bahçe, aynalar galerisi, şapel, krallık kütüphanesi ve yüzlerce oda var. Aristokrasiyi yakından takip eden Hung, Versailles Sarayı'nın ihtişamından etkilenerek, Çin'in güney kıyısındaki Makao'da kendi modern ve gösterişli sarayını inşa ettirmeye başladı. Louis XIII adını verdiği lüks yapıda bir kumarhane, otel ve alışveriş merkezi olacağını açıklayan ultra zengin Stephen Hung "Versailles Sarayı bir sonun başlangıcı oldu, benimse ilham kaynağım. Lüks ve bireysellik hayatımın odak noktası" diyor.
400 MİLYON DOLARLIK MALİKANE
Hung bu otel ve eğlence kompleksinin lüks değil 'ultra lüks' olmasını istiyor. Sadece kumarhanesinin 133.5 milyon dolar olacağı söylenen lüks yapının maliyeti 400 milyon doları bulacak. 2016'da açılması planlanan Louis XIII'de 200'den fazla dubleks süit, 16 villa tipi oda, tasarımcılar içinde dev bir atölye olacak. Versailles Sarayı'nda bir gecelik konaklamanın fiyatı 130 bin dolarken, Hung'ın lüks otelinin odalarının fiyatı 600 bin dolardan başlıyor. Ayrıca hizmetlerine göre bir gecesinin 1 milyon doları bulabileceği söyleniyor. Bu hizmetler arasında dünyanın herhangi bir yerinden özel bir uçakla Makao'ya, lüks bir Rolls Royce Phantom ile de otelin kapısına kadar getirilmesi, pırlanta döşeli mobilyalarda başkahiçbir yerde içemeyeceğiniz özel kokteyller, masajlar var. Dünyanın en seçkin markalarına yer verilecek otelin bir parçası olabilmek için Graff Diamonds ve L'Ambroise restoranı da projeye dahil oldu. Hung bu kadar pahalı bir otelde kalmanın anlamsız olduğunu söyleyenlere şu yanıtı veriyor: "Bu fiyatlar lüks deneyim için çok sayılmaz, ileride daha da pahalı olabilir. Dünyada bu otelden sadece bir tane var ve en özel lüks temsili olacak. Para sadece bir nesne ve deneyimin yerini tutamaz. Mesele lüksü almak ya da satmak değil, onu yaşamaktır."
ASYA KÜLTÜRÜNE SADIK KALDI
Lüksün vazgeçilmez olduğunu ve herkesin sevdiğini düşünen Hung, bir söyleşide "Ben Asya'da mini Avrupa yaratmak istemiyorum. Yaşam tarzımın her köşesinde Asya kültürü var. Kolumdaki bilezik Doğu kültürünü sembolize eden bir simge olsa da üzerindeki pırlantalarla birlikte sadece Doğu'yu değil, tüm dünyayı etkileyecek güzelliğe sahip" diyor. İşinin ve otelinin sadece ultra lüks konseptine girmesinin dışında bir özelliği olmadığını söyleyenlere ise şu yanıtı veriyor: "Google en zengin ve popüler şirketlerden. Düşündüğünüzde Google bilgi yaratmadı, bilgiye erişimi, Facebook ise paylaşmayı sağladı. Benim yaptığım da buna benzer ve açıkçası daha iyisi."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.