Modellerin
ve mankenlerin aynı birer rock yıldızı gibi yaşadığı, davetlerin aranılan ismi olduğu ve milyon dolarlar kazandığı bir dönemdeyiz. Milyar dolarlık moda endüstrisinde ürünün tüketiciye ilk sunumunu yapan mankenler arasında yer alabilmek de her geçen gün daha da büyük bir önem kazanıyor. Durum böyle olunca mankenler dünyasının popülaritesinden yararlanmak ve daha sonra farklı bir yol seçmek isteyen ünlü ve zengin ailelerin kızlarının manken olduğunu sık sık gördük. Ancak son dönemde şov ve spor dünyasının ünlü erkeklerinin oğulları da mankenler dünyasına adım atıyor. Oyunculuğun ardından valilik de yapan Arnold Schwarzenegger'ın oğlu Patrick ve ünlü müzisyen Paul Simonon'un oğlu Louis son dönemde arka arkaya büyük markaların reklam kampanyalarında yer alıyor. David Beckham'ın oğlu Romeo'nun Burberry reklam kampanyasıyla yakaladığı başarıyı ise fark etmemek imkansız. Ünlü modaeviyle anlaşmasını arka arkaya yenileyen Romeo gibi son dönemde modaevlerini peşinden koşturan iki isim daha var… Rafferty Law ve Dylan Brosnan… Bu iki ismi okuduğunuz zaman soyadlarına dikkat etmemeniz imkansız… Jude Law ve Pierce Brosnan'ın oğulları kısa bir süredir dergileri, modaevlerini ve tasarımcıları peşlerinden sürüklüyor. Saint Laurent'nin reklamlarında yer alan Dylan Brosnan'ın cool tarzı, Law'ın henüz 17 yaşında olan oğlu Rafferty Law'un DKNY'nin defilelerinde yer alması dikkat çekici. Babalarının izinden gidip sinema, spor ya da müzik dünyasına adım atmayan bu genç yakışıklılar şöhreti ve popülariteyi moda dünyası sayesinde yakalıyor.