Giriş Tarihi: 16.11.2017 14:35 Son Güncelleme: 16.11.2017 14:48

Harvardlı profesörden flaş açıklama

ABD'de yer alan Harvard Business School'da profesör olan Clayton Christensen, Amerika Birleşik Devletleri'nde bulunan 4.000 'den fazla kolej ve üniversitenin yarısının önümüzdeki 10 ila 15 yıl içinde iflas etmeye mahkum olduğunu söyledi.

Dünyanın en iyi üniversitelerinden biri olan Harvard'da Business School profesörü Clayton Christensen, Amerika Birleşik Devletleri'nde yer alan özel okullarla ilgili bir rapor yayınladı.

1997 yılında yayınladığı "The Innovator's Dilemma" kitabıyla yıkıcı yenilik teorisi hakkındaki fikirleriyle ün kazanan Christensen, o günden bu yana eğitimin çarpıklaşması üzerine birçok rapor yayınladı.

"The Innovative University" adlı son kitabında profesör, kolejlerin ve üniversitelerin geleceğini inceleyen bir rapor yayınladı.

Çevrimiçi eğitimin her geçen gün yaygınlaştığı belirtilen raporda öğrencilerin yıllar geçtikçe okula gitmeyerek çevrimiçi eğitime yöneleceği belirtilirken bu yöntemin daha uygun maliyetli olduğu için kurumlar tarafından da tercih edilebileceğinin altı çiziliyor.

ÖNGÖRÜYÜ ABD EĞİTİM BAKANLIĞI DA DESTEKLİYOR!

Christensen, " ABD'deki 4000 kolej ve üniversitenin yüzde 50'sinin 10 ila 15 yıl içinde iflas edeceğini" öngörüsünün altını çizerken bu öngörüyü ABD Eğitim Bakanlığı da destekliyor.

Bakanlık geçtiğimiz günlerde, küçük kolej ve üniversitelerin kapanma oranlarının 3 katına çıkacağını öngördüklerini belirtirken bu kurumların birleşip daha büyük bir kurum haline gelme oranlarının da 2 katına çıkacağını belirtmişti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.