Sevgili okurlarım marka olmak kolay iş değil. Bunun için çok yol almak lazım. Müşteri hizmetleri, markaların güç merkezleridir.
Müşteri, markanın can damarıdır. Gelişim ve ortaya çıkış nedenidir. Müşterisi güçlü olmayan markanın ömrü uzun olmaz. Müşterisine sahip çıkan, onu mutlu eden markanın müşterisi de ona sahip çıkar. Bu yüzden müşteri hizmetlerini, müşteri memnuniyetini çok üst düzeyde tutmak gerekiyor. Bunu sağlayamayan firmalar
güç kaybediyor. Çünkü artık eskisi gibi değil.
Müşterinin önünde birçok alternatif var. Birini beğenmezse, diğerini seçebiliyor. Müşteri sadakati eskisi gibi değil. Bu konu önemle müşterinin memnuniyeti çalışmalarını hayata geçiriyor. Geçenlerde çok önemli bir markanın çamaşır makinası problemi için bir okuyucum aradı. Hemen faaliyete geçtim. İstanbul'da konunun sahibini buldum. Anında çözüm geldi.
İşte markalaşmak böyle oluyor. Çok teşekkürler
Samsung tüketicisine, sahip çıktığı için yürekten teşekkürler! Konuyu duyarlılıkla takibine alıp sorunu çözen
Ufuk Atık Bey'e de okuyucum adına teşekkürler! Evet bilinçli müşteri markasını doğru seçendir. Sorunsuz güzel günler dilerim sevgili okurlarım.