Türk lastik markası Lassa, yurtdışı pazarlarda atağa kalktı. Toplam 55 ülkeye ihracat yapan Lassa, dünyada marka bilinirliliğini ve imajını yükseltmek için ilginç bir yöntem uyguluyor. Lassa, İtalya'da rallilere katılıp, hem ihracatını artırmak hem de imajını dünyada yükseltmek istiyor. Arkasına Turquality'inin desteğini de alıp İtalya rallilerinde boy göstermeye hazırlanan Lassa, bunun sonucunda İtalya'ya 250 bin adet lastik ihracatı hedefliyor. Brisa Pazarlama ve İş Geliştirme Direktörü Gökhan Cüceloğlu, "Lassa yarış lastiklerinin dünya çapında bir marka olmasını istiyoruz. Bu amaçla, ihracatta güçlü olduğumuz ve pazar payımızın yüksek olduğu İtalya'yı tercih ettik" dedi.
250 BİN ADET İHRACAT
Brisa Pazarlama ve Satış Genel Müdür Yardımcısı Serdar Demirdağ ise şunları söyledi: "Lassa yarış lastiklerini, yurt dışındaki rallilerde kullanarak, Türk mühendisliğinin geldiği noktayı en çarpıcı şekilde gösteriyoruz. Rallinin desteğiyle bu yıl İtalya'ya 250 bin lastik satacağız. Bu rakam 10 milyon dolarlık bir artışa denk geliyor."