Türkiye'yi Avrupa ülkesi olarak kabul ettiklerini ve Almanya'dan sonra ilk açıldıkları ülke olarak Türkiye'yi seçtiklerini dile getiren Otto Group / Limango Kurucu ortağı Martin Oppenrieder, nüfusunun yaş ortalaması 35 olan bir ülkenin ciddi bir potansiyel barındırdığını söyledi. Özellikle İstanbul, Ankara ve İzmir'den beklentilerinin yüksek olduğuna dikkat çeken Oppenrieder, marka satın almayı tutku haline getiren kadınları hedef aldıklarını ve ilk etapta 30 markanın yüzde 70'e varan indirimli ürünlerini sitede satışa sunduklarını söyledi. "Aslında Almanya'da kadınlar dışında ciddi bir oranda da çocuk müşterilerimiz var" diyen Oppenrieder, Türkiye'de de özellikle aileleriyle birlikte yaşama kültünün baskın olmasından dolayı çocuk ve genç üyelerinin de artabileceğini ifade etti. Birçok üyelerinin siteye çocuk markalarının eklenip eklenmeyeceği ile ilgili kendilerine taleplerde bulunduklarına dikkat çeken Oppenrieder, 3 hafta gibi kısa bir sürede Türkiye'de 20 bin üyeye ulaştıklarını söyledi.