Aylık pazarlama iletişimi dergisi MediaCat tarafından Ipsos-KMG işbirliğiyle gerçekleştirilen araştırmaya göre SABAH Merkez Medya'nın en sevilen markası oldu. Türk tüketicisinin hayatında yer tutan 20 kategoride en sevilen markaların belirlenmesi için 23 Şubat -22 Mart 2009 arasında 12 ilde 15-55 yaş arasında bin 200 kişi ile görüşülerek yapılan araştırmanın gazete kategorisinde SABAH bir önceki araştırmada olduğu gibi ikinciliğini korudu. SABAH kadınlar tarafından en sevilen gazete oldu. Posta'nın Hürriyet'ten birinciliği aldığı gazete kategorisinde, Hürriyet üçüncü sıraya düştü. En sevilen televizyon kanalı kategorisinde atv üçüncü sırayı aldı. atv'nin yaş ve cinsiyet ayrımı olmadan yüksek sosyo-ekonomik grup tarafından sevildiği ortaya çıktı. Tüm kategorilerde en sevilen marka bir önceki araştırmadaki gibi Nokia oldu.
En beğenilen markalar
1- Nokia 72
2- THY 68
3- Turkcell 59
4- Arçelik 51
5- Coca-Cola 38
6- İstikbal 32
7- Casper 32
8- Kanal D 30
9- McDonald's 23
10- Carrefour 20
Yüksek sosyo-ekonomik grup atv seyrediyor
En sevilen televizyon kanalı kategorisinde ise atv üçüncü sırayı aldı. atv'nin yaş ve cinsiyet ayrımı olmadan yüksek sosyo-ekonomik grup tarafından sevildiği ortaya çıktı.
En çok tercih edilen gazete
1- Posta
2- SABAH
3- Hürriyet
4- Zaman
5- Milliyet
En sevilen TV kanalı
1- Kanal D
2- Show TV
3- atv
4- Samanyolu
5- Star TV