Motorola 16- 27 yaş arası 509 denekle yaptığı araştırmaya göre insanlar internet kullanamayınca kendini çıplak hissediyor Motorola'nın İstanbul'da gerçekleştirilen MOTO4You etkinliğinde sonuçları açıklanan araştırmaya göre, Milenyum kuşağındaki (16-27 yaş) Türk gençleri video içeriğine ne şekilde erişim sağlayacakları konusunda daha fazla yönetim / denetim sahibi olmak istiyor ve ebeveynlerinin genişbant teknoloji hizmetleri satın almaya yönelik kararlarını etkiliyor. Mayıs 2009'da internet ortamında yapılan araştırma, Milenyum kuşağındaki gençlerin, ebeveynlerinin genişbant teknolojisi ve hizmetleri satın almaya yönelik kararlarını etkilediklerini ortaya koydu. Araştırma sonuçlarına göre genişbant hizmetleri satın almada ebeveynlerini etkileyen Milenyum kuşağındaki Türklerin oranı yüzde 70, bilgisayar donanımı almak konusunda etkileyenlerin oranı ise yüzde 75.