Hızlı servis konsepti nedeniyle müşterilerini tanıyamamaktan yakınan fast food zinciri Burger King, Tanı Pazarlama ve İletişim A.Ş'nin paro müşteri ilişkileri yönetimi ve sadakat programına katıldı. Burger King'in Türkiye'deki master franchise hakkını elinde bulunduran TAB Gıda Genel Müdürü Caner Dikici, 7.7 milyon aktif üyeye sahip paro platformu ile müşterilerini daha yakından tanıyarak kişiye özel kampanyalar düzenleyeceklerini söyledi. Şirketlerin kendilerine müşterilerini tanıma imkanlarının sınırlı olmasından yakındığını dile getiren Tanı/Paro Pazarlama ve İletişim A.Ş. Genel Müdürü Tuğrul Fadıllıoğlu, 2.2 milyon kişi üzerinde 169 bin ürünü analiz ederek tüketici profilleme çalışması yaptıklarını kaydetti. Fadıllıoğlu 2008 yılına göre paronun işlem hacminde yüzde 20 artış olduğunu belirtti.