Carrefour 'doğal'ı büyütüp organiğe yeşil ışık yaktı

Dünya genelinde 1990'da başlattığı doğal ürün satışını 2003'te da Türkiye'de gerçekleştirmeye başlayan Carrefour, doğal ürünler tüketici tarafından ilgi görünce portföyünü genişletme kararı aldı. 5 ürünle başladığı Doğal Tat konseptli ürün sayısını 10'a çıkaran firma Alara Tarım ile yaptığı anlaşmayla 3 yeni ürünü daha bünyesine kattı. CarrefourSa CEO'su Guillaume Vicaire, Alara ile uzun süreli anlaşma yaptıklarını, ilaç kalıntısı olmayan ürünleri satışa sunduklarını söyledi. Doğal ürün denince akla organik geliyor ancak Carrefour'un 13 Doğal Tat ürününden sadece ekmek organik. Diğerleri CarrefourSA Türkiye'nin Taze Gıda Satın Alma Müdür Serdar Keskinkılıç'ın tabiriyle 'standart üstü - organik altı" ürünler. CarrefourSa Gıda Ticaretinden Sorumlu Direktörü Uğur Demirel ise doğal kelimesini gönül rahatlığıyla kullandıklarını belirterek, "Bunu kanıtlayacak belgelerimiz, sertifikalarımız mevcut. Bunun yanında akredite laboratuvarlarla da çalışıyoruz" dedi.
BİZE ULAŞIN