Uludağ İçecek, Uludağ Premium adlı maden suyunu Dice Kayek'in yaratıcıları Ece Ege & Ayşe Ege tarafından tasarlanan şişe ve etiketi ile piyasaya sürdü. Ürünün tanıtım toplantısında konuşan Uludağ İçecek Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Erbak, 5 kıtada 40 ülkeye ihracat yaptıklarını, yeni ürünleriyle 70-80 ülkeye ulaşacaklarını söyledi. Erbak, benzerleri Avrupa ve ABD'de bulunan bu segmentte, hızlı büyüme kaydedeceklerini belirterek ilk kez vidalı kapak ile kobalt mavisi şişede sundukları ürünün, büyük ilgi gördüğünü söyledi.
"3 TÜRK'TEN DÜNYAYA"
Uludağ İçecek Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ömer Kızıl da Premium markasını yaratmak için 2 yıldır çalıştıklarını anlattı. Kızıl "3 Türk'ten Dünyaya' sloganıyla yaratılan markanın kaynağı Uludağ, şişesinin tasarımcısı Dice Kayek ve şişenin üreticisi Şişecam" diye konuştu. Uludağ Premium'un dünya çapında marka olacağını ifade eden Kızıl, ürünün Eylül'de Moskova World Food ile Ekim'de Köln'de Anuga 2009 Food&Beverage fuarlarında tüketicilerin beğenisine sunulacağını belirtti.
Uludağ İçecek
* 2008 cirosu 105 milyon dolar.
* 2009 ciro hedefi 130 milyon dolar.
* 2008 ihracatı 11.5 milyon dolar.
* 2009 ihracat hedefi15 milyon dolar.
* 5 kategoride 100 farklı ambalajla 18 ürün satıyor.