Yıllık
Cirosu 1.2 milyar euroyu bulan Belçikalı hijyenik ürünler firması Ontex Group, 2000 yılında Canbebe, Canlady, Canped markalarının üreticisi Astel'i satın alarak girdiği Türkiye pazarında kendi ismiyle yürüme kararı aldı.
5 YILDA BÜYÜDÜK
Ontex Group'un dünya CEO'su Michael Teacher, Türkiye'nin özellikle Balkanlar, Ortadoğu ülkelerinde önemli bir rolü olduğunu belirterek, "Artık Balkanlar, Ortadoğu, Kuzey Afrika ve Asya piyasalarına Türkiye'den ihracatımızı artıracağız. 10 milyon euroluk yatırımla Cezayir'de kurduğumuz fabrikayı Türkiye'ye bağlandık ve gelişmekte olan ülkeler arasında Türkiye'ye çok güveniyoruz" diye konuştu. Private label üretimi konusunda Avrupa'nın en büyüğü oldularını ifade eden Teacher, "Türkiye'de private label üretimi henüz çok az ancak Türkiye Doğu Avrupa özel marka pazarının büyümesinde önemli rol oynayacaktır" dedi. Son 5 yıl içerisinde büyümelerini hızlandırdıklarını belirten Ontex Tüketim Ürünleri Genel Müdürü Özgür Akyıldız, son üç ayda iç piyasada yüzde 40, ihracatta ise yüzde 50 büyüme kaydettiklerini söyledi.
Tasarruf çocuklarda pişik yaptı
KRİZLE birlikte tasarruf yapmak isteyen annelerin çocuklarının hazır bezlerini daha az değiştirdiğini belirten Akyıldız, "Geçen sene ortalama 5 saatte bir değiştirilen bezlerin, 6.2 saatte bir değiştirilmeye başlandığını tespit ettik" dedi.