Taklit ve kayıtdışı ile mücadele için Sabah ve TMD işbirliğine gitti

Tescilli Markalar Derneği ile işbirliğine giden Sabah yılda 7 özel güne yönelik moda eki çıkaracak

SABAH Gazetesi ve Tescilli Markalar Derneği (TMD), taklitle mücadele ve kayıtdışılık konusunda Türk halkının bilinçlendirilmesi amacıyla işbirliğine gittiler. Yılın özel günlerine yönelik çıkarılacak 7 ilave gazete ile taklitle mücadelenin önemine dikkat çekerek halkı bilinçlendirmeyi amaçladıklarını belirten Çalık Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Çalık, "Türkiye'nin en büyük sorunlarından biri kayıtdışı veAhmet Çalık taklit ürünler. Bugün, üzülerek söylüyorum ki her ürünün, her markanın taklidini bulmak mümkün. Sadece yerli markaların değil, özellikle dünyaca ünlü markaların taklitlerini bulmak da çok kolay" dedi. Tüm dünya ekonomilerinin zorlu bir dönemden geçtiğini, bu zor dönemde şirketlerin bir yandan iş yapabilmek için farklı çözümler ararken bir yandan da markasını veya ürününü taklit ederek haksız kazanç sağlayanlarla uğraşmak zorunda kaldığını vurgulayan Çalık, "Birçok alanda faaliyet gösteren bir grup olarak, bizim de çok değerli markalarımız var ve birçok önemli markaya üretim yapmaktayız" dedi.

EN BÜYÜK GÜÇ HALK

Taklit ürünle mücadelede en büyük gücün halkın bilinçlendirilmesi olduğunu dile getiren Çalık, "Bu doğrultuda Turkuvaz Medya olarak Tescilli Markalar Derneği ile bir işbirliğine imza attık" diye konuştu. Toplantı bitiminde Tescilli Markalar Derneği üyeleri ile hatıra fotoğrafı çektirildi.

İLGİLİ HABERLER

BİZE ULAŞIN