Kiler, çeyrek altın ve çekpara vererek krizin etkisini kıracak

Kiler mağazalarında 18 Temmuz-11 Eylül arasında geçerli olacak kampanya boyunca tüketicilere 50 bin adet çeyrek altın ve 30 bin adet çekpara verilecek

Kiler Holding Perakende Grubu, bu yıl üçüncüsünü düzenlediği tüketici kampanyasıyla hem tüketicilerini ödüllendirmeyi hem de perakende sektörüne hareket kazandırmayı amaçlıyor. "Kiler'de Altın Günler" adını taşıyan kampanya 18 Temuz-11 Eylül tarihleri arasında 56 gün süreyle geçerli olacak. Kampanya süresince toplam bin TL tutarında alışveriş yapan herkese bir çeyrek altın ya da 100 TL tutarında çekpara verilecek. Ayrıca toplam 750 TL'lik alışveriş yapan herkese 75 TL değerinde çekpara ve yine toplam 500 TL tutarında alışveriş yapan herkese 50 TL'lik çek para verilecek. Bir önceki kampanya döneminde cirosunu yüzde 17 arttıran Kiler mağazaları, bu kampanyayla da yüzde 15'lik ciro artışı hedefliyor.

KÂRLILIK AZALDI

Kiler Eyüp Mağazası'nda kampanyanın tanıtımında konuşan Kiler Holding Perakende Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Ümit Kiler, ekonomik krizin tüm perakende sektörünü etkilediğini ifade ederek, Kiler'in de krizden etkilendiğini, art arda yaptıkları kampanyalarla bu krizin etkilerini hafifletmeyi amaçladıklarını söyledi. Kiler, "2008-2009 yılını çok fazla para kazanma yılı olarak da görmüyoruz. Bu dönemde yüzde 1-2 karlılıkla idare edeceğiz" dedi.

- 2008 cirosu 700 milyon TL.
- 25 ilde 161 mağazası bulunuyor.
- Yıl sonunda 200 mağazaya ulaşmayı hedefliyor.
- Toplam 4 bin 514 kişi çalışıyor.

BİZE ULAŞIN