Bodrum 2010 yılında bölgesel bazda tanıtıma hazırlanıyor. Bölge 2010 yılında dünyanın en ünlü eğlence destinasyonları arasında yerini alacak şekilde 'Bodrumkolik' sloganı ile pazarlanacak. Tanıtma Genel Müdürü Cumhur Güven Taşbaşı, "Bodrumkolik" sloganıyla 2010'dan itibaren Bodrum'un hayat tarzını ön plana çıkaran, tarihi ve kültürrel öğeler de vurgu yapan tanıtım çalışmalarına başlayacaklarını söyledi. Taşbaşı ayrıca Bodrum'un altyapı, çevre ve kültürel öğeleri için Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın 4.5 milyon TL kaynak ayırdığını açıkladı. Tanıtım çalışmaları kapsamında Londra'da Bodrum Gecesi düzenlenecek, yabancı gazeteciler ve seyahat acentaları Bodrum'da ağırlanacak. TUİ Türkiye Temsilcisi Hüseyin Baraner "Bodrum'un tanıtıma değil etkili pazarlamaya ihtiyacı var" dedi. Bodrum Belediye Başkanı Mehmet Kocadon ise bölgede yeni yatak kapasitesine ihtiyaç olmadığını, tanıtımlarda amacın mevcut yatak kapasitesini en kaliteli şekilde doldurabilecek tanıtımlar olduğunu dile getirdi. Dün Bodrum'da toplanan 250'ye yakın üst düzey turizmci "Bodrum nasıl kurtulur"? sorusuna cevap aradı.
TANITIMA 'MASA'DAN BAŞLANACAK
BARANER, masa başında satış yapan elemanın turistin tercihlerinin şekillendirilmesinde önemli olduğunu söyleyerek tanıtım çalışmalarına ilk olarak satış elemanlarından başlayacaklarını belirtti.