Çiçekçi Okur, simitçi Öngör ile ekonomiye can verilecek

TÜRKİYE Odalar Borsalar Birliği'nin (TOBB) 'Kriz Varsa Çare de Var' kampanyasının ardından halkı evden dışarıya çıkarmaya, krizi tüketimi artırarak çözmeye çalışan bir diğer kampanya da reklamcılardan geldi. Türkiye Reklam Konseyi ve üyesi iletişim örgütleri olan Uluslararası Reklamcılar Derneği, Reklamcılar Derneği, Reklam Verenler Derneği, Televizyon Yayıncıları Derneği, Basın Reklam Platformu ve Radyo İzleme Araştırmaları Kurumu'nun desteğiyle düzenlenen kampanyanın adı "Alın Verin Ekonomiye Can Verin" olarak belirlendi. 15 Eylül'de başlayacak kampanyanın açılışında konuşan Türkiye Reklam Konseyi Başkanı ve Uluslararası Reklamcılar Derneği Başkanı Mehmet Ali Yalçındağ, küçücük bir sakız almanın bile ülke ekonomisi gibi dev bir çarka nasıl olumlu etki yaptığını anlattığını belirtti. Kampanyadan haberdar edilen sanayi kuruluşları, meslek örgütleri ve firmaların hayata geçireceği promosyon ve indirimlerin yılın son çeyreğinde iç talebi canlandırarak hayatı normalleştirme çabası içinde olacaklarını kaydeden Yalçındağ, hazırlanan reklam filmlerinde oynayan Doğal Hayatı Koruma Vakfı Başkanı Akın Öngör, SABAH gazetesi köşeyazarı Meliha Okur, eski Merkez Bankası Başkanı Yaman Törüner ve ve Prof. Dr. Deniz Gökçe'ye de teşekkür etti. Öngör'ün simitçi, Okur'un çiçekçi, Törüner'in oyuncakçı ve Gökçe'nin de bakkal olduğu kampanyada, her bir reklam filminde yapılacak küçük bir harcamanın ekonomide çarkların dönmesi için önemli bir fırsat yaratacağı vurgulanıyor. TOBB Başkan Yardımcısı ve İTO Başkanı Murat Yalçıntaş da bu kampanyayı yakında yenilerinin izleyeceğini söyledi.
BİZE ULAŞIN