İndirim ve promosyon kampanyalarıyla kafası karışan tüketicinin güvenini yeniden kazanmak için sezon ürünlerini 365 gün sezon sonu fiyatlarıyla satmaya karar veren Piere Cardin, Us Polo, Cacharel markalarının lisansörü Aydınlı Grup, yeni iş modeliyle yüzde 30 oranında ciro artışı hedefliyor.
'FİYATLAR DEĞİŞMEZ'
Sürekli yapılan indirim ve promosyonşarın tüketicide devamlı kandırılma duygusu yarattığına dikkat çeken Aydınlı Grup Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ahmedt Said Kavurmacı, "Markaların itibarı zedelendi, tozlandı. Tüketicinin kafası karmakarışık. Kampanya ve indirim kaosuna son vermek için böyle bir iş modelini hayata geçirdik" dedi. Bu iş modelinin kısıtlı bir dönemi içermediğini belirten Kavurmacı, "Peşinde yüzde 35, taksitli alışverişte yüzde 27 indirimi ürünlere yansıtmış olduk. Bir risk alıyoruz ve eski fiyatlara dönmeyeceğiz" dedi. Yeni iş modeliyle ellerinde sezon sonu ürünün kalmayacağını dile getiren Kavurmacı, "Outlet mağazalarına ise yurtdışında da olduğu gibi özel koleksiyonlar hazırlayacağız" dedi. Kavurmacı Rusya'dadaki mağazalarda da bu iş modelini hayata geçireceklerini diğer ülkelerdeki mağazalarda ise ihtiyaç olduğu taktirde yaygınlaştırabileceklerini ifade etti.