Allianz'dan yapılan sel felaketi açıklama sında, şirketin hem maddi hem de manevi açıdan yapılması gereken her şeyi yapmak için tüm imkanlarını seferber ettiğinin altının çizildi. Açıklamada şunlar kaydedildi:
HAFTA SONU DA AÇIK
"Doğal afetler konusunda tecrübeli ve hazırlıklı olan bir şirket olarak uluslararası uzmanlığımız sayesinde müşterilerimizin yükünü en kısa sürede hafifletebilmek için hızlı bir hasar süreci başlattık. Çağrı merkezimizdeki çalışanlarımızın sayısını iki katına çıkardık ve hasar taleplerini hızla işleme koyabilmek için hasar departmanımızı hafta sonu da açık tuttuk. Bu sayede hem müşteri talepleri yerine getirildi hem de hasar ödemeleri hızla gerçekleştirilmeye başlandı. Allianz iş ortaklarına, çalışanlarına ve müşterilerine ulaştırılmak üzere sel ve su baskınlarında yapılması gerekenler açıklamasını duyurular kanalı ile ilgili yerlere ulaştırdı ve web sitesine koydu. Allianz tarafından ilk hasar ödemesi, felaketten sadece sekiz gün sonra yapıldı. Sel hasarını yerinde incelemek için Allianz yöneticilerinden Kurumsal Sigortalar Direktörü Kurt Ebik ve deneyimli Allianz ekibi sel bölgesini ziyaret etti. Allianz için en önemli konu sigortalılarımızın kendilerini güvende hissetmelerini sağlayacak en iyi çözümleri sunabilen sigorta şirketi olabilmektir."