Eyfel'den bakıp Temsa görmeyene bilet bedava

Temsa Global CEO'su Mehmet Buldurgan "Eyfel'den bakıp Temsa otobüsü görmeyenin çıkış parasını ben ödeyeceğim" diye konuştu

Temsa Global 46 ülkede bulunan "Temsa'' markasının yenilenen marka kimliğini ve ilk kez oluşturulan logosunu Avrupa'nın en büyük ve prestijli otobüs fuarı Belçika Kortrijk'ta düzenlenen Busworld 2009'da tanıttı. Türk basın mensuplarıyla bir araya gelen Temsa Global İcra Kurulu Başkanı (CEO) Mehmet Buldurgan global marka olmalarını Eyfel esprisi ile anlattı. Buldurgan, "Biz 2002'de Fransa'ya 200 otobüs ihraç ettik. Fransız bayinin 900 müşterisi bu fuara gelecek. Fransa'da toplam dolaşan Temsa araç sayısı 2 bin 500-2 bin 600 adet civarında. Eyfel kulesine çıkıp da 'ben Temsa markalı araç görmedim' diyenin Eyfel'e çıkış parasını ben ödüyorum. Bu konuda bu kadar iddialıyız'' dedi.

HAYALİ GERÇEKLEŞTİ

Buldurgan, Türkiye'ye yeni bir marka hediye etmelerinden dolayı çok mutlu olduklarını ifade ederek, yepyeni bir maratona çıktıklarını ve 2015'te çok daha farklı yerde olmayı planladıklarını söyledi. Fuarda, 9'u içeride 6'sı da test sürüş amacıyla kullanılmak üzere 15 ürünle bulunduklarını belirten Buldurgan, ilk kez fuarda bir holün tamamının kendilerine ait olduğunu vurguladı. Başlangıçta 20'den fazla logonun olduğunu, İngiltere'de Temsa ile bağlantılı kişiler arasında oylama yapıldığını, en son logoyu Sabancı Holding Marka Konseyi'ne sunduklarını anlatan Buldurgan, şöyle devam etti: "Ben rahmetli Özdemir (Sabancı) Bey'le 10 sene çalıştım. 10 yıl içinde birçok araştırma yaptığını, küçük prototipler yaptığını biliyorum. Onun da bu işi ne kadar istediğini, o dönemden çok çalışmalar yaptığını biliyorum. Özdemir Bey'in hayali gerçekleşti. Daha 80'li yıllardan beri denenmiş."

BİZE ULAŞIN