SABAH % 25'in geçildiğini yazmıştı

  1. Haberler
  2. Ekonomi
Salı 21.10.2009 ABONE OL
SABAH gazetesinde 11 Eylül'de çıkan bir haberde Maliye Bakanlığı Gelirler Kontrolörleri'nin Doğan Grubu'nun Alman Axel Springer'e 28 radyo ve TV şirketinin yüzde 25'ten fazlasını sattığını belirlemesi üzerine, söz konusu TV ve radyoların lisans iptali tehlikesiyle karşılaşabileceği iddiası yer almıştı. Doğan Yayın Holding ise şirketlere sadece iştirak ettiğini, yayıncılık lisansı bulunmadığını bildirmişti.
BUGÜN NELER OLDU