Yeni müşterilerin 3'te 2'si daha önce hiç Ferrari kullanmamış

Pazartesi 28.12.2009
ABONE OL
GÜNÜMÜZDE Ferrari'nin müşteri profilinde önemli bir değişim yaşandığını söyleyen Ülgür, şunları anlattı: "Daha önce futbolcuların ağırlıklı olduğu bir profil vardı. Ancak biz bunu değiştirdik. Ferrari'de işadamları ve sofistike bir araç kullanmak isteyen yöneticiler yeni müşteriler. Biz devraldığımızda Türkiye'de 40 Ferrari satın alan müşteri vardı. Şimdi bu rakam 80 kişiye çıktı. Toplam müşteri portföyümüzde ise kayıtlı 332 kişi var. Şu anda Ferrari müşterilerinin 3'te 2'si daha önce hiç Ferrari kullanmamış kişiler. Sadece İstanbul'da değil, Hatay, Antep, Ankara gibi şehirlerde de Ferrari ve Maserati sattık. 96 pazarlama aktivitesi yaptık. Defileler, partiler ve ileri sürücülük eğitimi gibi organizasyonlar gerçekleştirdik. İstanbul dışında güneydoğu'da da organizasyonlar yaptık."