Casper: Tek PC markası Türkiye pazarı için çok az

2013 yılında 1 milyon bilgisayar üretimini hedef olarak belirleyen Casper, marka yelpazesini Aidata ile genişletiyor. Yıllık üretim kapasitesini artırmak için farklı markalara da üretim yapmayı hedefleyen Casper Yönetim Kurulu Başkanı Altan Fakılı, 2009'u yüzde 25 artışla tamamladıklarını söyleyerek "Tek bilgisayar markası Türkiye gibi büyük bir pazar için yetmez. Biz sürekli büyümemize rağmen ulaşamadığımız kanallar var. Türkiye'de teknoloji marketleri arasında dünya çapında markaların rekabeti var. Böylesine hızlı büyüyen pazarda birden fazla markaya sahip olmamız kaçınılmaz" dedi. Fakılı, 341 bin 562 adetlik satış rakamına ulaştıklarını söyleyerek 2009'u 340 milyon TL ciro ile kapattıklarını açıkladı. Casper İcra Kurulu Başkanı (CEO) Charlotte A. Lamprecht de, 2013'te 1 milyon adetlik satış hedefleri olduğunu belirterek, 2010 yılı için yarım milyon adet satış rakamına ulaşmayı amaçladıklarını vurguladı. Geçen yıl 9 model çıkardığını anımsatan Lamprecht bu yıl bu sayıyı 15'e çıkardıklarını ifade etti.
BİZE ULAŞIN