Panasonic üst düzey yöneticileri Türkiye ofisinin açılışında bir araya geldi. Şirketin 25 yıldır temsilciliğini yapan Tekofaks yine dağıtıcıları arasında yer alırken, buna yeni firmaların da ekleneceği açıklandı. Panasonic Ülke Direktörü Shigeo Suzuki değişikliğe sebep olarak şu açıklamayı yaptı: "Teknolojinin hızlı gelişmesi nedeniyle daha hızlı hareket edebilmek için kenidimiz yatırım yaptık. Kasım 2009 tarihinden bu yana da 32 milyon TL'lik yatırım yaptık." Türkiye'nin büyümede anahtar rol oynayabilecek pazarlardan biri olduğunun altını çizen Suzuki, "Full HD ve 3 boyutlu televizyonlar Avrupa ile aynı tarihlerde Türkiye'de satılacak" diye konuştu. Panasonic Europe Ltd., Panasonic Denizaşırı Operasyonlar Kıdemli Direktörü Hitoshi Otsuki, Panasonic Avrupa Yönetim Kurulu Başkan ve CEO'su Laurent Abadie ve Panasonic Elektronik Satış A.Ş. Ülke Direktörü Shigeo Suzuki'nin katılımı ile gerçekleştirilen basın toplantısında, İstanbul'da yeni bir ofis açarak Avrupa satış operasyonunu genişlettiğini açıkladı. Faaliyetlerine resmi olarak 20 Ocak 2010 tarihinde başlayan PTR, firmanın çeşitli ürünlerinin Türkiye'deki tüketici ve kurumsal müşterilere satışında ve pazarlamasında etkin rol oynayacak.
3D TV YAZIN GELECEK
Panasonic yetkilileri, İstanbul'daki yeni satış ofisinin açılışı ile büyüme stratejisini daha da hızlandırmayı hedeflediklerini açıkladı. PTR, VIERA düz ekran televizyonlar, LUMIX fotoğraf makineleri ve DECT telefonları da kapsayan şirket ürünleri portföyünün satışından ve desteklenmesinden sorumlu olacak. PTR, uluslararası satış ve yönetim alanında uzun yıllara dayanan tecrübesi ile Ülke Direktörü Shigeo Suzuki'nin liderliğinde, firmanın Türkiye pazarı için öncelikli ürünlerine yönelik bölgesel stratejiler geliştirecek.
Türkiye Avrupa'da en büyük ikinci pazar
PANASONİC Europe Ltd. Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO'su Laurent Abadie ise, Türkiye'nin Panasonic operasyonlarının gelişmesi ve büyümesi için büyük fırsatlar sunduğuna değinerek, "Türkiye Almanya'dan sonra Avrupa'da en büyük ikinci pazara sahip ülke. Genç nüfusu ile Panasonic'in yeni teknolojileri birbiriyle örtüşüyor. Bu yüzden Türkiye ile ilgili beklentilerimiz yüksek ve yatırımlarımız uzun vadeli olacak. Bir yandan Türkiye'ye ürün ve hizmetlerimizi sunarken diğer yandan da müşterilerle ve dağıtım ortaklarıyla ilişki kurmayı heyecanla bekliyoruz." şeklinde konuştu.