Yataş market oluyor

Perakende markası olmaya odaklanan Yataş, ev tekstilinden mobilyaya kadar farklı ürünlerin yer alacağı dekorasyon mağazaları açacak

  1. Haberler
  2. Ekonomi
Pazartesi 14.12.2010 ABONE OL
Türkiye'nin karyoladan bazaya geçişinin mimarlarından Yataş, 35 yılın ardından şirketi ikinci kuşağa devretmeye hazırlanıyor. Üretici kimliğinden çok perakendeci kimliklerini ön plana çıkarmak istediklerini dile getiren Yataş İcra Kurulu Başkanı Serdar Kitapçı, "Üretim şirketinden çıkıp perakende odaklı bir şirkete dönüşüyoruz. Metrekarelerimizi büyütüp AVM'lerde büyüyeceğiz" dedi.

İKİ FARKLI MAĞAZA KONSEPTİ
Yataş mağazalarının Yataş Bedding adıyla değiştirileceğini ve bu mağazalarda uyku ile ilgili her türlü ürüne yer verileceğini dile getiren Kitapçı, "Yataş Bedding mağazalarında yatak, ev tekstili ve aksesuarları olacak. Bu konseptte 10 yeni mağaza daha açacağız" dedi. Enza Home mağazalarında ise Mudo Concept'e benzer bir modelin uygulanacağını dile getiren Kitapçı, "Bu mağazalarımızda ise mobilya ve döşemelik kumaşlar dışında dekorasyon ürünlerine de yer vereceğiz" dedi. Bu şekilde üretimdeki knowhow'larını katma değeri yüksek marka ve mağaza zincirinde kullanacaklarını ve iki yılda ciroyu ikiye katlamayı hedeflediklerini dile getiren Kitapçı, bir yandan da yurt, otel gibi projelere girdiklerini belirtti. Yurt genelindeki 400'e yakın Yataş bayisinin bir bölümünün Yataş Bedding'e bir bölümünün de Enza Home'a dönüştürüleceğini vurgulayan Kitapçı, 2013 yılına kadar hedeflenen dönüşümün tamamlanmış olacağını ifade etti.

BUGÜN NELER OLDU