1948 yılından beri çelik tencere ve çatal-kaşık-bıçak seti üretimi yapan Ar-Yıldız, pazardaki Çin hakimiyetine tepki göstermek ve 'ninelerin markası' algısından 'torunların da markası' algısına geçmek için yeni bir kampanya başlattı. 60 yıl önceki takımlarda bulunan parçaları bile tamamlayabildiklerini dile getiren Ar-Yıldız Genel Müdürü Yalım Yönter, "60 yıl önceki kalıplarımız hâlâ duruyor. O yüzden de bunu yapmak bizim için hiç zor değil. Biz Türkiye'de üretmeye ve Ar-Yıldız markasıyla ihracat yapmaya devam edeceğiz" dedi. Yönter, "Genç nesile biz de varız demek ve onların da dikkatini çekmek için bu işe kalkıştık. Bir dönem herkesin evine girmiş bir markayız" dedi. Yönter, perakende tarafında ise 2011'de franchising yoluyla büyüyeceklerini, 40 AVM'de mağaza açacaklarını özellikle büyükşehirlerde çeyiz paketleri trend olmaya başladıktan sonra bu işe odaklanacaklarını söyledi.