Son olarak bünyesine kattığı Sky Airlines ile turizm alanındaki faaliyetlerine hız veren Kayı Group, Kuzey Afrika'daki turizm destinasyonlarında devam eden karışıklığın da etkisi ile yaklaşan yaz sezonunda hedef büyüttü. Yılın ilk ayında tatil paket satışlarının geçtiğimiz yıla göre yüzde 30 arttığını açıklayan Kayı Group Yönetim Kurulu Başkanı Talha Görgülü,
"Şubat ve martta yüzde 10 daha fazla satış gerçekleştirdik. Büyüme hedefini yüzde 15 olarak planladık ama bunu epey aşacağımızı düşünüyorum. Bu yıl ciro hedefini 1.1 milyar euro olarak planlamıştık. Ancak ek destinasyonlar ve işlerin iyi gitmesi sebebiyle 1.3 milyar euro'ya çıkabiliriz" diye konuştu. Almanya'da düzenlenen ITB Berlin Turizm Fuarı'nda Kayı Group'un önümüzdeki dönemlere dair planlanlarını açıklayan Görgülü, 2011'i hedeflerinin üzerinde bir büyümeyle kapatacaklarını kaydetti. Görgülü, son dönemlerde Almanya merkezli olarak Belçika, Avusturya, İsviçre gibi ülkelerdeki paket satışlarında da büyük bir başarı yakaladıklarını kaydederek, GTI'ın Avrupa'da önemli bir marka haline geldiğini söyledi. Avrupa'dan taşınan turist sayısında yüzde 33'lük bir artış olduğunu ifade eden Görgülü, Kuzey Afrika ülkelerinde yaşanan siyasal ve toplumsal gelişmelerin de burada etkili olduğunu dile getirdi.
Adam&Eve Havva'sını seçecek
Kayı Group, "Miss Adam&Eve International Güzellik Yarışması"nın lansmanını ITB Berlin'de gerçekleştirdi. Mayıs ayının ilk haftasında Rusya'da başlayacak yarışma elemeleri, haziranda Ukrayna, Belçika, Almanya ve Romanya'da devam edecek. Eleme heyecanı Polonya, Sırbistan, İngiltere ve Türkiye'ye taşınacak. Ağustosun ilk haftasında sona erecek elemelerin ardından seçilen finalistler, "Miss Adam&Eve International"ın büyük finali için Antalya Belek'teki Adam&Eve otelinde buluşacaklar. Yarışmada 1'inci olan güzele 7 bin 500 euro'luk para ödülü verilecek.
Havayolu şirketleri tur operatörü olacak
Havayolu şirketlerinin aynı zamanda tur operatörü olmaya başladığına dikkat çeken Görgülü, Türkiye'de 2 firmanın bu yönde hizmet verdiğini, bunun şirketlerin web sayfalarında rahatlıkla görülebileceğini vurguladı. "Zaten kaçınılmazdı. Havayolu firmaları tur operatörleri gibi çalışacak" diyen Görgülü, Kayı Group'un da bu sebeple 2007 yılından sonra otelcilikten ziyade havayolu sektöründe büyümeye kararlı olduğunu vurguladı.