Kliksa.com'un hedefi 3 yılda 1 milyar TL

Sabancı Topluluğu, 3 yılda 1 milyar TL hedefiyle düşük maliyetli e-ticaret pazarına kliksa.com ile giriş yaptı

Online satış sektöründeki hızlı büyüme bu alana yapılan yatırımları patlattı. Türkiye'nin önde gelen birçok grubu bu pazardaki büyümeye kayıtsız kalamayarak online satışa yatırım yaptı. Bu alana son yatırım haberi ise Sabancı Holding'den geldi. Topluluğun online satış sitesi kliksa.com elektronik satış sitesi olarak hizmet vermeye başladı. "Kliksa.com ucuza kon" sloganıyla hizmet verecek sitenin hedefi "en ucuz" olmak. Kliksa ile bu alana iddialı bir giriş yapan Sabancı'nın hedefi üç yıl içinde 1 milyar liranın üzerinde ciro elde etmek. Aslında Sabancı Holding Teknosa ile tüketici elektroniği pazarında yıllardır faaliyet gösteriyor. Kliksa ile yine tüketici elektroniğinin hızlı, kaliteli ve ucuz fiyat avantajlarıyla tüketicileriye sunulması hedefleniyor. Yakın zamanda pek çok farklı kategoriyle halen 20 bin çeşit ürünle hizmet veren sitenin etki alanının genişletilmesi planlanıyor. Kiliksa düşük maliyet (low cost) modeli ile e-ticaret pazarında hizmet verecek.

HEDEF 8 MİLYON ÜYE

Aynı zamanda Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği Başkanı olan Kliksa Direktörü Hakan Orhun hedeflerini "Akla gelen ilk gelen e-ticaret sitesi olmak" şeklinde özetledi. Kısa sürede yol alacaklarını söyleyen Orhun'un hedefi açıldığı gün 8 bin ziyaretçiye ulaşan sitenin ay sonunda günlük ziyaretçi sayısını 50 bine çıkarmak. 2 yıl içinde hedeflenen üye sayısı ise 8 milyon. Hakan Orhun, kategoriler tamamlandığında ürün sayısının 300 bini, sipariş sayısının ise günde 10 bini geçmesini hedefledikleri bilgisini paylaştı. Orhun yaptığı açıklamada kliksa.com'un hızlı operasyonel altyapısı ile müşteri beklentilerinin üzerinde bir memnuniyet yaratacağını belirtti.
BİZE ULAŞIN