Amerikan Eğitim ve Gelişim Derneği (ASTD), Turkcell Akademi'yi, müşteri memnuniyeti ve bağlılığı süreçlerine kattığı değer kapsamında, sunduğu ''Müşteri 2.0 Gelişim Programı'' ile iki dalda birden ödüllendirdi.
Turkcell açıklamasına göre, ASTD, Turkcell Akademi'yi ''İşyerinde Öğrenme ve Gelişim'' kategorisinde ''Uygulamada Mükemmeliyet'' ödülüne örnek gösteririken, ''Organizasyonel Öğrenme'' kategorisinde ise ''Uygulamada Mükemmeliyet'' ödülüne layık gördü.
Müşteri 2.0 Gelişim Programı ile şirket çalışanlarında, müşteri odağı ile iş yapma ve müşteri deneyimini iyileştirmeyi hedefleyen bir kültür değişimi yaratılması planlandı. Program ile en üst yönetimden en alt çalışana kadar herkesin bu kültürle çalışma modellerinin ve iş yapış şekillerinin gözden geçirilerek iyileştirilmesi ve müşterinin gözüyle süreçlerin tasarlanması ve çalışanlarda müşteri deneyiminin iyileştirilmesi yaklaşımının sürekliliği amaçlandı.
Turkcell Akademi Bölüm Başkanı Banu İşci Sezen, 7 Mayıs'ta Denver'da düzenlenen ödül töreninin ardından yaptığı konuşmada, ASTD gibi saygın bir kurum tarafından ödüllendirilmenin çok büyük gurur ve mutluluk olduğunu belirterek, ''Turkcell olarak insana yatırım yaparak, değer ve fark yaratacağımıza inanıyoruz'' dedi.
Çalışanlarının gelişimine ve bu süreci sürekli kılabilmeye büyük önem verdiklerini ifade eden Sezen, ''2006 yılında Turkcell Akademi'yi kurarak insana yatırım kavramına yepyeni bir boyut kazandırdık. Teknoloji ve iletişimde liderliğimizin yanı sıra kendimizi bir okul şirket olarak konumlandırıyor ve ülkemizde de böyle algılanıyoruz. Aldığımız ödüller, çabalarımızın uluslararası düzeyde de fark ve takdir edildiğini gösteriyor. Bu ödülleri almaktan ötürü onur duyuyoruz'' ifadelerini kullandı.