Şölen, Türkiye'nin en büyük üçüncü çikolata üreticisi olarak markalarını yurtdışında büyütmeyi amaçlıyor. Markanın hedefindeki dört ülke ise Brezilya, Rusya, Suudi Arabistan ve Cezayir. Şölen Çikolata CEO'su Elif Çoban, her yıl çift haneli büyüdüklerini belirterek 2011'deki 420 milyon liralık cironun bu yıl 600 milyona çıkacağını söyledi. Çoban, "Önümüzdeki 2-3 yıl içinde milyar liralık bir şirket haline gelmeyi planlıyoruz. Şu sıralar Gaziantep'te 85 bin metrekarelik alanda yeni bir fabrika inşa ediyoruz" dedi. Çoban, yurtdışı hedefleriyle ilgili şunları söyledi: "Turquality kapsamında satış teşkilatımızı kurmaya başladık. Bisküvi ya da çikolatada markalar yaratmak istiyoruz. İlk hedefimiz Rusya, Cezayir, Brezilya ve Suudi Arabistan."