Türkiye'nin 33 yıllık geçmişe sahip en eski çikolata markalarından Tadelle, küllerinden doğdu. Sanovel İlaç'ın 2007'de TMSF'den aldığı Sagra firması, 30 milyon dolarlık yatırımla yeniden yapılandırıldı ve adı Sanset olarak değiştirildi. Yoğun pazarlama çalışmalarıyla atağa geçen Sanset, kısa sürede 140 milyon dolarlık ciroya ulaştı. Eski günlerine dönen Tadelle, satışlarında yıllık 100 milyon adedi yakaladı. Sanset Pazarlama Müdürü Aslı Eren Şengezer, 2012'de 2011'e göre satışlarında yüzde 70'lik artış sağladıklarını belirterek, "Talebe yetişememeye başlayınca Ordu'daki fabrikaya ek yatırım yapmaya karar verdik. 10 milyon euroluk yatırımla çalışan sayımızı yüzde 10 artıracağız" dedi.
SARELLE DE ATAKTA
Şengezer,Sarelle'yle sürme çikolata pazarında da rekor artış yakaladıklarını açıkladı. Şengezer, pazarda 40 bin tonluk üretim olduğunu belirterek, "Yılda 15 milyon kavanoz Sarelle satıyoruz" dedi.