Dünyada drenaj ve rezervuar sisteminin mucidi olan İsviçreli Geberit, Türkiye'de hedef büyüttü. Avrupa'daki kriz nedeniyle ana pazarında sıkıntılar yaşamaya başlayan şirket, 27 yıllık Türkiye stratejisini de değiştirmek zorunda kaldı. Yüksek fiyatıyla da bu alanın Mercedes'i olarak nitelendirilen ve lüks konutlardaki pazar payı yüzde 90'ı bulan şirket, orta sınıfa yöneliyor. Rezervuarda dünya ihtiyacının yüzde 40'ını karşılayan Geberit markasının en hızlı büyüdüğü pazar Türkiye oldu. Bu yıl 33 milyon liralık ciro hedefleyen şirket, orta sınıfa yönelik yeni yapılanmasıyla Anadolu'yu da hedefliyor. 2015'e kadar Türkiye'deki eleman sayısını üçe katlamayı planladıklarını anlatan Geberit Türkiye Genel Müdürü Cengiz Kazazoğlu, ciroyu ise 57 milyon liraya ulaştıracaklarını ifade etti. Kazazoğlu, Türkiye pazarının bu yıl yüzde 42'lik büyüme hedefiyle Geberit dünyasında liderliğe doğru gittiğini söyleyerek, "Türkiye, Azerbaycan ve Gürcistan'ı da yönetiyor. Ama asıl önemlisi TAV gibi Türk şirketlerinin yurtdışındaki bütün projeleriyle biz de yeni ülkelere gidiyoruz" dedi. Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın İstanbul'daki çılgın projesine de değinen Kazazoğlu, "Yeni Şehir'in yüzde 80'ini biz yapacağız" dedi.