Şimşek Gıda Twitto'yu satışa sundu

Şimşek Gıda, Bien Kruvasan'ın ardından Türkiye atıştırmalık pazarında henüz üretilmeyen yeni bir ürüne daha imza atıyor. İsmi, son dönemlerin popüler sosyal paylaşım sitesinden esinlenilen Twitto Çıtır Burgu Kraker, Türkiye'de ilk kez görücüye çıktı. Şimşek'in Genel Müdürü Erol Şimşek, Twitto için 5 milyon euroluk yatırım bütçesi olduğunu söyledi. Haziran ayı içerisinde raflardaki yerini alacak Twitto Çıtır Burgu Kraker'e karar vermeden önce dünya çapında ürün ve pazar araştırma çalışması yaptıklarını belirten Erol Şimşek, "Türkiye'de olmayan, farklı bir ürün oluşturmak istedik. Bu ürün için 6 aydan uzun bir süre çalıştık" dedi.
BİZE ULAŞIN