Vodafone Türkiye, Şanlıurfa'da 40 milyonluk yatırımla çağrı merkezi kurdu. İstanbul, Ankara, Afyon, Elazığ ve Samsun'dan sonra açılan merkezde toplam 350 kişi istihdam edilecek. 40 milyon TL'lik yatırım yapılan yeni çağrı merkezinde ileri müşteri hizmeti programları kullanılacak. Vodafone Türkiye CEO'su Gökhan Öğüt, "Yatırımlarımızda dijital dönüşüm sürecine katkıda bulunuyoruz. Ülkemizi daha donanımlı bir geleceğe taşımayı da kendimize görev edindik. Vodafone Türkiye olarak bugüne kadar yaptığımız yatırımlar 12 milyar TL'yi aştı. Çağrı merkezlerimizi Anadolu'da istihdama katkı sağlamak üzere bir fırsat olarak görüyoruz" dedi. Öğüt, çağrı merkezlerinin müşterilerine 7/24 hizmet verdiğini söyledi. Merkez, aylık 3 milyon dakika, yıllık ise 36 milyon dakika çağrı trafiği potansiyeline sahip olacak.
350 KİŞİ ÇALIŞACAK
Merkez, 1.400 metrekarelik bir alanda toplam 350 kişiyle hizmet verecek. Vodafone'un ödüllü ve en ileri müşteri hizmetleri uygulamalarını abonelerinin hizmetine sunacak.