Giriş Tarihi: 20.03.2014

DASK Londra'daki sigorta zirvesinde Türkiye'yi temsil etti

DASK The Economist dergisinin düzenlediği Sigorta Zirvesi 2014'e davet edildi. Dünyanın en önemli sigorta merkezlerinden biri olan Londra'da yapılan ve sigorta sektöründen 200'e yakın yönetici ve profesyonelin katıldığı toplantıda, DASK Yönetim Kurulu Başkanı Selamet Yazıcı, zorunlu deprem sigortası uygulamasını örnek vaka olarak anlattı. Yazıcı konuşmasında, zorunlu deprem sigortası örneği üzerinden, geniş kitlelere uygun fiyatlı afet sigortası sunmanın zorluklarına ve başarı için gerekli koşullara değindi, Türkiye'deki sigortalılık bilinci ve risk algısının artırılmasının önündeki bariyerleri ve bu bariyerlerin nasıl aşıldığına ilişkin tecrübelerini aktardı. Afet zararlarının dışında, küresel değişimlere uyum sağlama, sigortacılığı gelecek için hazırlama, dijital tüketici ile iş yapma, yeni teknolojilerden yararlanarak sigorta tüketicisine ulaşma ve mikro sigorta gibi konuların da konuşulduğu zirvede, DASK'ın zorunlu deprem sigortasının yaygınlaştırılmasına ve sürdürülmesine ilişkin deneyimleri ilgi çekti. Güney Asya Bölgesel İşbirliği Birliğinin sekiz ülkeden yaklaşık 500 delegenin katılımı ile Nisan ayında Pakistan'da düzenleyeceği sigorta konferansına da davet edilen DASK, bu toplantıda da tecrübelerini geniş bir katılımcı grubu ile paylaşma imkanı bulacak. Birliğin üyeleri arasında Pakistan, Hindistan, Bangladeş, Sri Lanka, Nepal, Bhutan, Afganistan ve Maldivler bulunuyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.