Üst üste iki yıl boyunca dünyanın en çok satan markası olan Toyota, 2014'ün ilk yarısında 5 milyon 97 bin adetlik rekor satışla unvanını korudu. Toyota'nın satışları yüzde 3.8 yükseldi. Toyota'yı yakından takip eden Volkswagen'in satışları 4 milyon 970 bin adet olarak gerçekleşti. Satışları yüzde 5.9 artan marka, ilk yarıda Toyota'dan daha hızlı büyüdü. Dünyanın en çok satan markası unvanını iki yıl önce Toyota'ya kaptıran General Motors'un satışları ise ilk 6 ayda 4 milyon 920 bin adet olarak gerçekleşti. Toyota, 2013'te 9 milyon 988 bin adet, Volkswagen 9 milyon 730 bin, GM ise 9 milyon 710 bin adet satış gerçekleştirmişti. Toyota ve Volkswagen arasındaki rekabetin en çetin geçtiği pazarlar Çin, ABD ve Avrupa… Toyota, ABD'de güçlü bir konumda bulunurken, Volkswagen en yüksek satış rakamlarına Çin pazarında ulaşıyor. Avrupa'da ise her iki markada başa baş rekabet ediyor. VW Avrupa'da ilk yarıda yüzde 7.1, Toyota ise yüzde 6.8 büyüme gerçekleştirdi.