Dünyanın en hızlı büyüyen şirketlerinden biri olarak gösterilen mobil pazarlama şirketi Blippar, sekizinci ülke ofisini İstanbul'da açtı. "Artırılmış gerçeklik platformu" olarak kendini tanıtan şirket, şimdiden Türkiye'de 30 markayla anlaşma sağladı. Cep telefonu üzerinden tanıtım ve pazarlama için ürünün kendisini medya aracı olarak kullanan Blippar'ın ilk yıl hedefi 2 milyon kullanıcıya ulaşmak. Blippar CEO'su ve kurucu ortağı Ambarish Mitra, eğitim sektöründe büyümek istediklerini ifade etti. Türkiye Genel Müdürü Zehra Öney ise bir yıldır Türkiye pazarında çalıştıklarını belirterek, "Bu süreçte çok başarılı işler yaptık. Uluslararası markalar için öyle hızlı sonuçlar aldık ki 16 uygulamayı ihraç ettik. Biz Twitter'ın yapamadığını yaparak Türkiye'de bir şirket kurma önceliğini gösterdik" dedi.