Şirketler, belirsizlik dönemlerinde yaşanan kur artışlarına karşı tepki gösteren müşterileri için çözüm üretiyor. Özellikle lüks otomobillerdeki pahalı yedek parçaların maliyetlerini kontrol etmek isteyen müşteriler, bu nedenle şirketlerin otomobil servislerini denetleyebilecek programlar üretmelerini istiyor. Bu ihtiyaçtan yola çıkan Kosifler Oto da, Key Reader sistemiyle müşterilerinin yetkili servislere daha çok güven duymasına yardımcı oluyor. Kosifler Oto Genel Müdürü Sinan Kosif, geçen yıl 40 bin araca bakım işlemi yaptıklarını belirterek, Key Reader'la bu bakım işleminde sorun yaşanmadığını vurguladı. Kosif, bu sistemin müşterinin yetkili servisin inisiyatifine bırakmadığını belirterek, şunları söyledi: "BMW otomobillerin anahtarları servisler için bilgi deposu gibi. Servis danışmanları daha aracın yanına gitmeden otomobilin neye ihtiyacı olduğunu görebiliyor. Güncel kilometresinden frenlerinin durumuna, depodaki yakıtın miktarına kadar herşeyi sadece servisteki anahtar okuyuculara otomobilin anahtarını koyarak görebiliyorlar." Bu yıl yüzde 30 büyümeyi hedeflediklerini belirten Sinan Kosif, 2016'da iki yeni showroom açacaklarını vurguladı.