Ziylan
Grup'un Ataşehir'de 750 milyon liralık yatırımla hayata geçirdiği gastronomi ve eğlence merkezi Watergarden İstanbul, kapılarını 29 Temmuz'da açacak. Proje, açılış öncesi iş ve siyaset dünyasının katıldığı özel bir davete ev sahipliği yaptı. Moda ve tekstil markalarının olmadığı, hatta Ziylan Grup'un ayakkabı markası Flo'nun bile yer almayacağı proje, yemek ve eğlence sektörü üzerine kurgulandı. Ev dışındaki yeme-içme sektörünün 24 milyar dolar olduğu Türkiye'de bu alanda her yıl gerçekleşen yüzde 20'lik büyüme, projenin çıkış kaynağı oldu.
MARKALARLA GÖRÜŞÜYOR
Ziylan Grup Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Ziylan, "Yılda 15 milyon ziyaretçi hedefindeki Watergarden İstanbul'un Türk ekonomisine yıllık 300 milyon dolar katkıda bulunacağını öngörüyoruz" dedi. Ziylan, Anadolu'nun yerel markalarını da merkeze getirmeyi hedeflediklerini, dünyaca ünlü markalarla da görüşme yaptıklarını söyledi. Projede yer almak için birçok markanın sırada beklediğini açıklayan Ziylan, "Şu an yüzde 70 doluluğa ulaştık. Projemizdeki metrekare kiraları 15 dolardan başlıyor" diye konuştu.
İŞ DÜNYASI BİR ARAYA GELDİ
Ziylan Grup Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Ziylan'ın ev sahipliğinde önceki gün düzenlenen özel bir davette iş ve siyaset dünyasından önemli isimler bir araya geldi. Watergarden'da nostalji sokağı, taze pazar, restoranlar, cafe ve bistrolar, food court, sinema, tiyatro, kültür ve eğlence alanlarının her birinde farklı konsept ve markalar olacak. Kaşıbeyaz, Huqqa, Günaydın, Sütiş, Simit Sarayı gibi Türkiye'nin önde gelen yeme-içme markaları da Watergarden çatısı altında olacak.