Jolly Tur’dan ek kampanya

Jolly Tur’dan ek kampanya

Kampanyaları hazırlarken tatilcilerin ekonomilerini düşündüklerini aktaran Jolly Tur Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdürü Figen Erkan, bu sayede talebin arttığını ve bu yıl 1 milyon kişiyi tatile çıkarmayı hedeflediklerini söyledi

  • Ekonomi
  • Cuma 02.06.2017
?Jolly Tur Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdürü Figen Erkan, misafirlerinin hem ekonomik hem de en güzelini yaşayabilecekleri bir tatil için sürekli yeni enstrümanlar geliştirdiklerini söyledi. Erkan, "Misafirlerimiz için Erken Rezervasyon Kampanyası (ERK) döneminde pek çok fırsatı ve avantajı bir araya getiren farklı kampanyalar düzenliyoruz. Ana fikrimiz ise misafirlerimize tatilin en güzelini ve bir o kadar ekonomik modelini sunabilmek" dedi. Kampanyaları tatilcilerin ekonomisini öncelik alarak geliştirdiklerini anlatan Erkan, şunları anlattı: "Bonus Card'lılara özel yüzde 5 indirim + 9 taksit avantajı sunuyoruz. Aldığımız sonuçlar hem yurtiçinde hem de yurtdışında bu kampanyanın büyük bir ilgiyle karşılandığını gösteriyor. Ürünlerdeki ve banka kart kampanyalarının yanı sıra diğer firmalar ve sektörlerle yaptığımız kampanyalarda talebi arttıran sebeplerden bazıları. Örneğin araç kiralamada yüzde 35 indirim kampanyası, Türk Telekom ile birlikte geliştirdiğimiz yurtiçi, yurtdışı ve kültür turlarında yüzde 50'ye varan indirim, kamu personeline özel ekstra indirimler başta olmak üzere geliştirdiğimiz pek çok kampanya büyük ilgi görüyor." 2016'da 780 bin kişiyi tatile yönlendirdiklerini anlatan Erkan, bunun yüzde 50'sini erken rezervasyon kayıtlarıyla sağladıklarını ifade etti. Bu yıl 1 milyon kişiye ulaşmayı hedeflediklerini anlatan Erkan, 600 bin kişiye tatili erken rezervasyonla satmayı planladıklarını kaydetti. Erkan, "2016'nın son aylarında yaşanan üzücü olaylar ve 2017'nin başındaki kaotik ortama rağmen planlarımızda herhangi bir revizyon yapmadık. Mayıs ayı itibarıyla ulaştığımız sonuçlar ise bir kez daha öngörülerimizi haklı çıkardı. bu oranları rahatlıkla yakalayacağımızı düşünüyoruz" diye konuştu.

YURTDIŞINDA İTALYA LİDER
Satışlarda özellikle nisandan itibaren ciddi bir ivme yakaladıklarını anlatan Figen Erkan, mayısta 2017 hedeflerini yakaladıklarını kaydetti. "Geçen yılın aynı dönemine göre satışlarda yüzde 40'ın üzerinde bir artışa ulaştık" diyen Erkan, tatil talepleriyle ilgili de bilgiler verdi. Yerli turistin yüzde 70'inin yurtiçi ve Kıbrıs otellerini, yüzde 21'inin yurtdışı turları, yüzde 9'unun da yurtiçi kültür turlarını tercih ettiğini aktaran Erkan, şunları anlattı: "Bodrum, Çeşme, Fethiye, Side, Kemer, Belek ve Kıbrıs otellerinin oldukça büyük bir ilgi görüyor. Kültür turlarında Karadeniz ve GAP öne çıkıyor. Yurtdışında ise İtalya yine bir numaralı tercih olarak ön plana çıkarken, bunu Balkanlar, Orta Avrupa, İspanya ve Küba izliyor."

KIŞ KAMPANYALARI AĞUSTOSTA BAŞLAYACAK
Kış sezonunda kayak ve termal oteller için erken rezervasyon kampanyalarını ağustos sonunda başlatacaklarını anlatan Erkan, kampanyanın aralık ayına kadar devam edeceği bilgisini verdi.
BİZE ULAŞIN