15 Haziran'da halka açılan denim markası Mavi'nin CEO'su Cüneyt Yavuz, artık ülkelere dijital satış kanalıyla girmenin daha önemli bir hale geleceğini belirterek, "Çin pazarına girip girmeyeceğimizi soruyorlar. Çin'e değil belki ama Alibaba.com'a girebiliriz" dedi. Yavuz, "Globalde Amazon, Zappos ve Nordstrom gibi online kanallarda en çok satan jean markalarının başında geliyoruz. Global e-ticaret platformlarının satışlarından elde edilen gelir 2017'nin ilk yarısında, bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 95 arttı. E-ticaretin satış içindeki payı Türkiye'de yüzde 2 iken Amerika'da ise yüzde 45'e ulaştı" diye konuştu. Her yıl 25-26 mağaza açmaya devam edeceklerini belirten Yavuz, Mavi'nin, ilk 5 ayda yatırımcısına yüzde 30'un üzerinde kazandırdığını ifade etti. Yavuz, net kârlarının yüzde 95 artışla 36 milyon TL'ye ulaştığını belirtti.