Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albayrak'ın başlattığı Enflasyonla Topyekûn Mücadele Programı'na destek her geçen gün artmaya devam ediyor. Türkiye'nin kadın giyim perakende firmalarından Adil Işık Group, yurtiçindeki 150'ye yakın perakende noktasında ve Love my body ile adL markalarının online satış sitelerinde Enflasyonla Topyekûn Mücadele Programı'na destek verdiğini açıkladı. Şirket, yüzde 95 yerli üretim yapan, 5 bini aşan çalışanıyla, yurtiçi ve yurtdışındaki çalışmalarına devam ediyor.
ÖZEL KAMPANYALAR SUNACAK
Enflasyonla Topyekûn Mücadele Programı'na destek veren şirketler arasına katılan grup, Türkiye genelindeki tüm mağaza ve online satışlarında, sezon öncesi indirim, özel kampanyalar sunacağını temin ederek, Türk perakende markalarındaki dayanışmaya dahil oldu. Normalde yılbaşı öncesine kadar herhangi bir kampanyası olmayan grup, bu haftadan itibaren özel indirim ve kampanyaların yanı sıra banka anlaşmalarıyla da tüketicisine satın alma konusunda fırsatlar sunacak.
YILSONU KAMPANYALARI ÖNE ÇEKİLDİ
HÜKÜMET ve iş dünyası tarafından başlatılan Enflasyonla Topyekûn Mücadele Programı'nın bu zor dönemden çıkış için değerli bir adım olduğunu belirten Adil Işık Group Genel Müdür Yardımcısı Alican Işık, "Adil Işık Group olarak bu adımı desteklemek adına yapılacak indirime ek olarak yılsonu için planladığımız kampanyalarımızı da öne çekerek tüm pazarlama çalışmalarımızı bu doğrultuda şekillendiriyoruz. Çalışan, tedarikçi ve iş ortaklarımızdan oluşan 5 bin kişiyle birlikte bu programın başarısı için sorumluluk almaya, fedakarlık etmeye ve elimizden geleni yapmaya hazırız" değerlendirmesinde bulundu.