Sinpaş GYO'dan Kotler kitabı

Çarşamba 23.12.2010
ABONE OL
Sinpaş GYO, birbirinden ilginç kitapları meraklısıyla buluşturmaya devam ediyor. Pazarlamanın efsane ismi Philip Kotler'in kaleme aldığı ve yeni pazarlama trendini anlatan "Pazarlama 3.0" Sinpaş GYO Kitapları arasına katıldı. Dünyadaki hızlı değişimin, tüketicilerin davranışlarını, dolayısıyla da pazarlama trendlerini değiştirdiğini belirten Philip Kotler yeni kitabında "İnsan merkezli olup aynı zamanda kar etmek mümkün müdür?" sorusunun cevabını arıyor. Son 60 yıl içinde pazarlamanın ürün merkezli (Pazarlama 1.0) olmaktan tüketicimerkezli (Pazarlama 2.0) olmaya yöneldiğini belirten Kotler, Pazarlama 3.0'ın şirketlerin tüketici-merkezli olmaktan insan-merkezli olmaya doğru kaydıkları ve karlılığın kurumsal sorumlulukla dengelendiği aşama olduğunu savunuyor.