Seranit, 24. Unicera Uluslararası Seramik Banyo Mutfak Fuarı'nda 145 milyon dolarlık yatırımla hayata geçen Serra ürünlerinin yanı sıra, seramik sanatçısı Emine Gönüllü'nün ilk sergisiyle yer alıyor. Seranit standında ayrıca, Bahar Korçan'ın Serra için tasarladığı Benim Masalım ve Umut koleksiyonları da tanıtılıyor. Mükemmelliği yeniden tanımlayan Serra ile sadece seramiği değil, Türkiye'nin yaratıcı , sanatsal değerlerini ve eserlerini ürüne dönüştürerek bir değer olarak dünya sahnesine koymayı amaçladıklarını anlatan Baba "Serra'yı dünya markası haline getirmek için alanında son derece başarılı Türk, İtalyan ve İspanyol tasarımcılarla çalıştık ve herkesin kendinden bir şeyler bulacağı altı serilik bir ürün gamı hazırladık. Minimalist tasarımlardan, renkli çalışmalara, üç boyutlu tasarımlardan düz beyaza kadar her zevke hitap edecek bir ürün çeşitliliği ile sahneye çıkıyoruz" diye konuştu. Serra'nın reklam filminde hem oyunculuğu hem de güzelliği ile 'mükemmellik' kavramıyla birebir örtüşen bir isim olan Penelope Cruz ile çalışmaya karar verdiklerini ifade eden Baba konuşmasını şöyle sürdürdü : "Bugün Unicera'da bu sanat yolculuğumuzu devam ettiriyoruz. Seranit sanatı ve sanatçıyı destekleyen işbirliklerini sürdürüyor. Örnek olarak, seramik sektörüne yeni bir yorum getireceğinden emin olduğumuz 'Serra' markası için moda tasarımcısı Bahar Korçan ile birlikte yürütülen "Benim Masalım" serisi bugüne kadar hiç uygulanmamış bir teknoloji ve özgün bir tasarım ile bugün burada sizlerle, çok yakında kullanıcısı ile buluşacaktır. Bize çok heyecan veren bir ilke daha imza atarak değerli seramik sanatçımız Emine Gönüllü'nün 7 yılı kapsayan seramik çalışmalarından oluşan soyut seramik sergisini ilk kez sizlerin ziyaretine açıyoruz."