Cuma 06.03.2015 00:00
Son Güncelleme: Pazar 08.03.2015 16:55

ESOGÜ Hastanesi’nde Koku Düzeyi Sorgulama Çalışması

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi (ESOGÜ) Hastanesi’nde Eskişehir’de bir ilke daha imza atılarak, koku düzeyi sorgulama çalışması yürütülüyor.
Yapılan açıklamaya göre çalışma, Tıp Fakültesi Kulak, Burun, Boğaz Hastalıkları (KBB) Anabilim Dalı Öğretim Üyesi Prof. Dr. Cemal Cingi ve Aile Hekimliği Anabilim Dalı Araştırma Görevlisi Dr. Burcu Kökoğlu tarafından sürdürülüyor. Nörolojik hastalıkların veya kulak, burun, boğaz hastalıklarının ilk belirtisi olan koku alma kaybının tespit edilmesini amaçlayan koku düzeyi sorgulama çalışmasında; önce hasta ve hasta yakınlarına 12 farklı koku koklatılıyor, daha sonra kişinin geçirdiği hastalıklar, ameliyatlar ve sigara kullanıp kullanmadığı gibi faktörler de göz önüne alınarak koku duyusundaki azalma durumu inceleniyor. Testin sonuçlarına göre koku duyusunda azalma belirlenen hastalar, araştırma ve muayene için Nöroloji ya da KBB polikliniklerine yönlendiriliyor.

Yerel Haberler kategorisinde bulunan hiçbir habere herhangi bir editoryal müdahalede bulunulmamıştır. Anadolu Ajansı, İhlas Haber Ajansı, Demirören Haber Ajansı tarafından hazırlanan tüm Eskisehir Haberleri, otomatik olarak servis edildiği şekilde bu sayfada yer almaktadır. Eskisehir Haberleri bölümünde yer alan haberlerin tamamının hukuki muhatabı haberi servis eden ajanslardır.

ESKISEHIR HAVA DURUMU

5 Mayıs 2024 Pazar

16 º

16 º / 7 º
Sağanak Yağışlı
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.