SON DAKİKA: Bakan Uraloğlu: İstanbul Depremi'ne karşı tahliye planı hazır

Son dakika haberi...Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, İstanbul'da olası bir deprem için hazırlıkları sürdürdüklerini ve bu kapsamda köprü halatlarını da yenilemeye başladıklarını belirterek, hazırladıkları tahliye planını açıkladı. Uraloğlu, "Kınalı-Malkara dediğimiz Çanakkale istikametinden tahliye ve acil yardımı sağlamış olacağız. Aynı şekilde Osmangazi Köprüsü'nden ve Kuzey Marmara Otoyolu'ndan da sağlamış olacağız. İstanbul'da bir tahliye planımız var" dedi. Öte yandan Bakan Uraloğlu uçak biletlerinde tavan fiyata dikkat çekti. Business sınıfı dışında 3 bin liralık fiyat olmaması gerektiğini belirterek, "Böyle bir durumda bize haber verin" dedi.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, medya temsilcileri ile bir araya geldiği toplantıda son 21 yılda ulaşım ve iletişim altyapısına 194 milyar dolar yatırım yaptıklarını belirterek, 2053'e kadar ise 168 milyar dolarlık yatırım yapmayı planladıklarını ifade etti. Yeni yatırım döneminde ise demiryollarına ağırlık vereceklerini belirten Uraloğlu, "2022'de 2 bin 505 olan sinyalli hat uzunluğumuzu 8 bin 46 kilometreye çıkardık. Şu andaki demiryolu uzunluğumuz ise yaklaşık 13 bin 900 kilometre. 2 bin 122 kilometre olan elektrikli hat uzunluğunu 7 bin 142 kilometreye yükselttik. 181 kilometre olan demiryolu tünel uzunluğunu 373 kilometreye yükselttik. Yüksek hızlı tren ile taşınan toplam yolcu sayısı 76,2 milyona ulaştı" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.