Sabah Gazetesi Yazarı Yüksel Aytuğ, menajer Ayşe Barım ile ilgili dikkat çekici bir iddiayı bugün köşesine taşıdı. Aytuğ, "Ayşe Barım, zurnanın son deliği ve bu networkün sadece menajerlik ayağındaki isim. Networkün başını çeken isimlerden birisi, Necati-Pelin Özkan çifti. Sistem nasıl mı işliyor? Bir örnekle hemen izah edeyim..." dedi ve çarpıcı ifadeler kullandı.
İşte Yüksel Aytuğ'un 'Bu iddialar yabana atılmaz' başlıklı yazısı:
Menajer Ayşe Barım'a soruşturma açılmasıyla ivme kazanan 21 menajerlik şirketine yönelik kovuşturmayla ilgili sosyal medyada paylaşılan bir iddiayı çok dikkat çekici bulup sizlerle paylaşmak istedim:
"Ayşe Barım, zurnanın son deliği ve bu networkün sadece menajerlik ayağındaki isim. Networkün başını çeken isimlerden birisi, Necati-Pelin Özkan çifti. Sistem nasıl mı işliyor? Bir örnekle hemen izah edeyim:
Akbank Marka ve İletişim Başkanı ve aynı zamanda CMO Society'nin üyesi olan Beril Alakoç aynı zamanda, bankanın vereceği reklam için Necati-Pelin Özkan çiftinin kapısını çalıyor, Necati- Pelin Özkan çifti, Akbank'ın reklamında oynayacak en iyi (!) yüzü bulmak için menajerlik şirketlerine başvuruyor (!) daha doğrusu başvurmuyor, hali hazırda sahibi oldukları, CMO Society'nin alt ve partner kuruluşlarından birisi olan Brand Week İstanbul'un Danışma Kurulu Üyesi olan Ayşe Barım, zaten hali hazırda bir menajer! İşi Ayşe Barım alıyor, o da parlatmak istediği ve ajansında çalıştırdığı Serenay Sarıkaya veya başka birisine işi veriyor ve o kişi Akbank'ın ekran yüzü oluyor."