Kıyasıya rekabet, tüketiciye yaradı

Döviz kurları ve Özel Tüketim Vergisindeki (ÖTV) artışlar nedeniyle yılın 10 ayında, geçen senenin aynı dönemine göre otomobil ve hafif ticari araç toplam pazarı yüzde 16,18 daralan otomotiv firmaları arasındaki kıyasıya rekabet, tüketiciye yaradı. Yıl sonu yaklaşırken, satış hedeflerini yakalamak için kampanyalarını artırarak çeşitlendiren firmaların kasım ayı kampanyalarına, uzayan vade ve büyüyen kredi miktarına rağmen, sıfır faiz imkanı damga vurdu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.